Nota
Aan patiënten wordt de service geboden om op factuur behandeld te worden.
Deze service is niet van toepassing
- op nieuwe patiënten (in beginsel betaalt u de nota per pin, in een later stadium kan de service “op factuur behandelen” aangeboden worden door de tandarts);
- op patiënten met betalingsproblemen;
- op patiënten in bijzondere omstandigheden (bijv. woonachtig in het buitenland).
Als u op factuur behandeld wordt, dan ontvangt u de nota via factoringmaatschappij Infomedics. U heeft hierbij de mogelijkheid de nota te betalen per iDeal.
Betaal uw nota op tijd (binnen 30 dagen), dat voorkomt problemen.
Bij een 2e herinnering , een incassomelding of deurwaardersmelding:
- worden de afspraken, die er nog staan, opgeschort. Dit betekent, dat deze afspraken niet doorgaan. Na betaling van de openstaande nota inclusief de bijbehorende incasso-/deurwaarderskosten kunt u een nieuwe afspraak maken.
- wordt de mogelijkheid om op factuur behandeld te worden ingetrokken. U dient dan voortaan uw nota direct na afloop van de behandeling te betalen per PIN.