Nota

 

Aan patiënten wordt de service geboden om op factuur behandeld te worden.

 

Deze service is niet van toepassing

  1. op nieuwe patiënten (in beginsel betaalt u de nota per pin, in een later stadium kan de service “op factuur behandelen” aangeboden worden door de tandarts);
  2. op patiënten met betalingsproblemen;
  3. op patiënten in bijzondere omstandigheden (bijv. woonachtig in het buitenland).

 

Als u op factuur behandeld wordt, dan ontvangt u de nota via factoringmaatschappij Infomedics. U heeft hierbij de mogelijkheid de nota te betalen per iDeal.

 

Betaal uw nota op tijd (binnen 30 dagen), dat voorkomt problemen.

 

Bij een 2e herinnering , een incassomelding of deurwaardersmelding:

  1. worden de afspraken, die er nog staan, opgeschort. Dit betekent, dat deze afspraken niet doorgaan. Na betaling van de openstaande nota inclusief de bijbehorende incasso-/deurwaarderskosten kunt u een nieuwe afspraak maken.
  2. wordt de mogelijkheid om op factuur behandeld te worden ingetrokken. U dient dan voortaan uw nota direct na afloop van de behandeling te betalen per PIN.