Afspraak maken/wijzigen/annuleren

Voor afspraken, vragen en informatie kunt u het beste de praktijk bellen op één van de opbeltijden.

Dit kan van maandag t/m donderdag tussen 8 – 8.30 uur en tussen 11.30 – 12 uur.

Als u mailt dan kan het even duren voor u een reactie ontvangt.

Het streven is de mail te verwerken/beantwoorden binnen 3 praktijkwerkdagen.

Als het erg druk is of in de vakantieperiode kan de verwerkings-/reactietermijn langer zijn.

 

In geval van verhindering belt u minimaal 2 praktijkwerkdagen (maandag t/m donderdag) voorafgaande aan uw afspraak deze om/af op één van de opbeltijden.

Houdt u er dus rekening mee, dat u afspraken voor de maandag uiterlijk de voorgaande woensdag  afbelt.

Mailt u om een afspraak te annuleren, houd dan rekening met de verwerkingstermijn van de mail : het moment waarop de mail in de praktijk gezien wordt geldt als moment van afzeggen; dit is dus niet hetzelfde moment als dat de mail gestuurd wordt.

Belt u niet tijdig af, dan worden de praktijkkosten aan u doorberekend.

Het is dus verstandig om annuleringen tijdig (2 praktijkwerkdagen van tevoren)  telefonisch door te geven, dan weet u zeker, dat u geen kosten doorberekend krijgt.

Ook kunt u dan direct een nieuwe afspraak maken als u dit wilt.

 

Spoedbehandelingen voeren we zo veel mogelijk op dezelfde dag uit of we nemen noodmaatregelen zodat u pijnvrij bent tot de daadwerkelijke behandeling plaatsvindt.